Dorin Sîrbu -

Ultimul racnet in "business web"

Online

business-web-427x391 Ultimul racnet in "business web"Traim cu totii intr-o “epoca zbiciumata”, in care timpul trece poate mai repede ca oricand si toti se grabesc undeva. Nu rareori, cand “banul” umbreste mintea unora si cand mintea nu-i acasa, lucruri hazlii incep sa se intample in capul persoanelor cu pricina.

Impreuna am identificat in articolele precedente urmatoarele categorii de hoti: ciorditori si bufoni. Ei … o buna parte din astia, si-au pus titluri mari, si-au pus poze ‘trendy’ pe tot felul de site-uri si au gasit ei o metoda geniala (din punctul lor de vedere) de a “face banu”:

METODA: Iau un nume de domeniu, descarca si instaleaza un soft gratuit de gestiune continut cum este WordPress, copie de la toti care prind articole (nu conteaza domeniu), pun reclame google (Google Ads), aplica cateva tehnici de optimizare la motoarele de cautare (SEO) si stau si asteapta/incaseaza bani.

Unii mai “evazati”, special am folosit cuvantul, imi place cum suna “evazat in ciordeala”, pot sa mai creeze si ceva soft (da nu prea mult) inainte de a se apuca de furat continut (probabil astia, din categoria aceasta, incep sa creada ca fac chiar ceva autentic). Te apuca rasul, cand vezi ca nici nu stiu pe ce lume traiesc in domeniul respectiv, dar se apuca sa faca tot felul de declaratii seculare.

Simplu, nu? Da-i naibii pe toti aia care au muncit ani de zile si hai la “ciordeala”, cam asa suna.  O sa-mi permit sa fiu un pic filozofic si o sa inchei cu o intrebare. Ca utilizator, cum poti avea incredere in ceva ce-ti propune un ciorditor? Oare ciordeala lui se opreste acolo sau urmezi si tu?

Sa nu uit sfatul meu standard in astfel de cazuri, pe langa faptul ca proprietarii continutului original trebuie sa-i “rezolve” prin metodele legale, nu uitati sa luati atitudine in astfel de cazuri si sa le lasati ca amintire “pareri” pe masura valorii lor :) .